Reduktor KME TUR 6Z
Opis
Reduktor do systemów sekwencyjnego wtrysku gazu do silników o mocy do 150kW (204KM) z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem. Zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy fi6. Klapkowy zawór regulacyjny.
Osiągniecie tak dużej wydajności przy jego niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej reduktora TUR 6. Dodatkowym atutem jest wprowadzenie zaworu regulacyjnego w postaci klapki. Rozwiązanie to zapewnia dużą odporność nowego rozwiązania na zanieczyszczenia występujące w gazie, co znacznie przedłuży okres bezawaryjnej pracy reduktora. Reduktor TUR pozwala na uzyskanie stabilnego ciśnienia LPG w pełnym zakresie mocy, co zapewnia płynną i dynamiczną jazdę przy optymalnym zużyciu paliwa gazowego.
Uniwersalna oferta reduktorów.
KME nieustannie zaznacza swoją obecność na rynku autogazu jako producent nie tylko wysokiej jakości sterowników, ale również cenionych na całym świecie reduktorów LPG. Reduktory KME nieodłącznie kojarzone są z wzorcowym projektem ergonomicznej budowy i niezawodną technologią. Pracownicy warsztatów w swoich opiniach podkreślają zalety reduktorów KME, takie jak np.: doskonała wydajność termiczna, stabilność regulacji oraz wysoka odporność na zanieczyszczenia obecne w gazie LPG.
Różnorodność reduktorów oferowanych przez KME wynika z różnic zarówno w budowie silników samochodowych, jak i warunków atmosferycznych, w których pojazdy mają funkcjonować. Począwszy od reduktora o małych gabarytach (TUR6 Z) poprzez reduktor, który jest ciekawą alternatywą w przypadku samochodów o nieco większej mocy (SILVER S6/S8), po reduktor dedykowany do aut o dużych pojemnościach silnika i zwiększonych poborach chwilowych (GOLD GT/TWIN/EXTREME).
Najwyższa jakość i pełna kontrola rodzimej produkcji.
Opracowana przez KME technologia wykonania urządzeń i wdrożenie jej do produkcji pozwala na pełną kontrolę nad jakością gotowych produktów.
Wyjątkowa technologia.
Korpusy reduktorów powstają przy wykorzystaniu technologii obrabiarki CNC. Nowoczesne obrabiarki precyzyjnie wykonują urządzenia z bloku litego aluminium o wysokim współczynniku przewodnictwa cieplnego, co wyróżnia nasze produkty od analogicznych urządzeń na rynku. Dzięki wykorzystaniu technologii obróbki skrawaniem nie występuje problem wadliwych korpusów, jak w przypadku odlewu bryły. Wykorzystanie technologii anodowania korpusów skutecznie zabezpiecza wyrób przed korozją.
Reduktor przeznaczony do zadań ekstremalnych. Dodatkowy moduł ogrzewania gazu pozwala stosować go do samochodów o mocy do 408 KM. Zwiększone przekroje przepływów umożliwiają zachowanie właściwych parametrów gazu. Konstrukcja reduktora EXTREME pozwala na zastosowanie do silników o dużych poborach/obciążeniach.
Zalety reduktora KME:
- Ergonomiczna budowa.
- Niezawodna technologia.
- Doskonała wydajność termiczna.
- Stabilność regulacji oraz wysoka odporność na zanieczyszczenia obecne w gazie LPG.
- Odporność na korozję.
- Małe gabaryty.
W skład kompletu wchodzą:
- Reduktor KME TUR FZ6.
- Elektrozawór gazowy.
- Uchwyt mocujący.
- Akcesoria montażowe.
Dane techniczne
Homologacja | E8 67R-01 6555 |
Obsługa pojazdów o mocy nieprzekraczającej | 204KM |
Temperatura pracy | od -20 do 120°C |
Ciśnienie robocze | 0.9 - 1.6 bar |
Średnica króćców podciśnienia | 5 mm |
Gniazdo zasilania | M10x1 |
Średnica węża LPG | 12 mm |
Średnica węża miedzianego | 6 mm |
Średnica węża układu chłodzenia | 16 mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.