Jak kupować?

Poniżej opisujemy jak dokonać zakupu w kilku prostych krokach - mamy nadzieję, że ta instrukcja ułatwi Państwu korzystanie z naszego sklepu.

Wyszukiwanie produktu.

Sklep posiada wyszukiwarkę: prostą oraz filtry, a także możliwość wyszukania za pomocą wprowadzonego przez Państwo opisu, kodu producenta lub słów kluczowych zawartych w poszukiwanym produkcie.

Prosta wyszukiwarka jest dostępna w postaci rozwijanego menu, po najechaniu muszą na pozycję "Wszystkie produkty" na belce menu, u góry strony. Nakierowanie kursorem na określoną grupę umożliwi wyświetlenie produktów należących do danej kategorii oraz możliwych podkategorii. Kliknięcie na dane grupy lub podgrupy wyświetli wszystkie produkty przypisane do określonych kategorii:

 

 

 

 

Wyszukiwarka poprzez filtry umożliwia bardziej precyzyjny dobór kryteriów poszukiwanego produktu. Po kliknięciu w określoną kategorię pojawi się pole "Opcje przeglądania", w nim za pomocą okrągłego przycisku z plusem rozwija się menu, w którym mogą Państwo zaznaczyć interesujące Państwa szczegóły. Kliknięcie przycisku "zastosuj filtry" spowoduje wyświetlenie tylko tych produktów, które spełniają określone przez Państwa warunki:

 

 

 

 

Po zastosowaniu filtrów, zawierających co najmniej jedno kryterium, nad listą produktów wyświetlą się szare pola z wybranymi przez Państwa opcji. Po lewej stronie pola widnieje przycisk
z krzyżykiem, który służy do usuwania z filtru danego kryterium, automatycznie aktualizując listę wyszukiwanych produktów. Za pomocą zielonego przycisku ze znakiem plus po prawej stronie mogą Państwo dodawać kolejne kryteria:

 

 

 

 

Wyszukiwanie za pomocą wprowadzanego tekstu, np. kodu producenta lub słów kluczowych odbywa się przy użyciu pola tekstowego "Szukaj" na belce menu, u góry strony, a następnie zatwierdzenia kliknięciem w przycisk z lupą. W ten sposób wyświetlą się Państwu produkty powiązane z danym słowem:

 

 

 

 

Do Państwa dyspozycji pozostaje również narzędzie sortowania produktów w zależności od nazwy lub ceny:

 

 

 

 

Dodawanie produktów do koszyka lub przechowalni.

Kiedy zdecydują się Państwo na dokonanie zakupu wyszukanych produktów, należy dodać je do koszyka. Jeśli wcześniej założyli Państwo konto w naszym sklepie, mogą Państwo również wykorzystać funkcję przechowalni - jest to sekcja, w której mogą Państwo zapisywać produkty, które chcą zapamiętać, zakupić w przyszłości lub zastanowić się nad nimi. Jeśli produkt jest dostępny mogą go Państwo dodać do koszyka prostokątnym przyciskiem po prawej stronie "do koszyka" lub dodać do przechowalni klikając w podkreślony tekst "dodaj do przechowalni" bezpośrednio w karcie produktu:

 

 

 

 

Stany dostępności

Każdy artykuł zawiera informacje o swojej dostępności - jak wiele sztuk produktu znajduje się na magazynie. Wartości ta przedstawiona jest w polu pod oceną oraz w opisie na karcie produktu i może przyjąć wskaźnik: duża ilość, średnia ilość, na wyczerpaniu, brak towaru.

 

 

 

 

Ostatni wariant "brak towaru" oznacza, że produkt nie jest dostępny na zamówienie w danym momencie, jednak mogą Państwo skorzystać z przycisku "powiadom o dostępności". Po kliknięciu pojawi się pole gdzie należy podać swój adres e-mail, a my odpiszemy do Państwa kiedy produkt znów będzie dostępny w regularnej sprzedaży.

 


 

Wybrane produkty, które zostały dodane do koszyka mogą Państwo podejrzeć klikając w ikonę koszyka, w górnym prawym rogu strony. Tuż obok niego wyświetla się suma wartości dodanych produktów. Po nakierowaniu kursorem wyświetli się okno z zawartością koszyka:

 

 

 

 

Składanie zamówienia.

Aby złożyć zamówienie na wybrane produkty w koszyku należy przejść do koszyka za pomocą jego ikony w górnym prawym rogu strony, następnie wybrać rodzaj dostawy oraz sposób płatności, które wyświetlają się pod listą artykułów. Następnym krokiem jest przejście do zamówienia, do tego służy przycisk "ZAMAWIAM" w dolnym prawym rogu strony:

 

 

 

Kiedy dokonują Państwo zakupu będąc już zalogowanym do Konta Klienta, to następnym krokiem będzie wypełnienie danych adresowych lub same zostaną uzupełnione o informacje wprowadzone jeśli uzupełnili je Państwo w ustawieniach konta. Natomiast klienci niezalogowani w kolejnym kroku muszą wybrać jedną z trzech dostępnych opcji:

  • zakupy bez rejestracji (jeśli nie chcą Państwo zakładać u nas konta);
  • zalogowanie na konto (jeśli mają już Państwo konto w naszym sklepie, ale jeszcze się nie zalogowali);
  • założenie konta (jeśli jeszcze nie mają Państwo konta w naszym sklepie, mogą Państwo utworzyć je przy składaniu zamówienia), dodatkowo mogą Państwo skorzystać z możliwości powiązania konta z Facebook lub Google.

 

 

 

W każdym z wariantów produkty oraz wariant dostawy zostanie zapamiętany, a w dalszych krokach system sklepu poprosi Państwa o wprowadzenie danych adresowych, zaakceptowanie regulaminu oraz potwierdzenie założenia zamówienia.

Po otrzymaniu informacji o Państwa zamówieniu zostanie Państwu wysłana automatycznie wiadomość potwierdzająca otrzymanie zamówienia przez nasz sklep Unigas24.pl. nasi pracownicy weryfikują zamówienie oraz dostępność produktu, następnie otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zamówienia lub informację o oczekiwaniu na odbiór osobisty (jeśli ta opcja została wybrana). Z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta umowa kupna-sprzedaży.

 

 

Dokonywanie płatności.

Płatności za złożone zamówienie mogą Państwo dokonać na jeden z czterech sposobów:

  • zwykły przelew na konto naszej firmy;
  • szybkimi płatnościami internetowymi za pośrednictwem serwisu Przelewy24;
  • gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym;
  • zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze.

Przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

Przelewem online 

Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:

- Przelewy24.pl 

 

 

Status zamówienia.

Po pomyślnym złożeniu zamówienia mogą Państwo sprawdzić jego status w panelu "Moje konto - Twoje zamówienia" na dole strony lub w sekcji Konta.

Kiedy otrzymamy informację o dokonaniu wpłaty z serwisu Przelewy24 lub standardowego przelewu, przystępujemy do realizacji zamówienia.

 

 

Wystawianie opinii po zakupie.

Będzie nam bardzo miło, jeśli po dokonanym zakupie zechcą Państwo wystawić bądź też napisać opinię o nabytym produkcie. Funkcja ta jest dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy przed lub w trakcie zakupu zdecydowali się na założenie konta w naszym sklepie (nie można dodać opinii do wcześniejszej transakcji, dokonanej bez założonego konta).

 

W celu wystawienia opinii należy się zalogować na własne konto w sklepie i przejść na zakładkę "Twoje zamówienia". Po najechaniu kursorem na dane zamówienie będzie możliwe wybranie opcji "Dodaj opinię". Dodatkowym sposobem jest bezpośrednie dodanie opinii pod produktem w sklepie w zakładce "Opinie o produkcie" lub przy pomocy przycisku "dodaj opinię":

 

 

Po kliknięciu przycisku "wyślij" opinia zostanie przesłana do moderatora strony. Opinia zostanie opublikowana natychmiast po sprawdzeniu, czy nie zawiera treści sprzecznych z obowiązującym prawem.

 


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Infolinia 664 972 448
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl