Reduktor AC STAG R02 150HP
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jednostopniowy, membranowy reduktor STAG przeznaczony jest do samochodowej instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej. Urządzenie redukuje ciśnienie napływającego ze zbiornika gazu LPG i powoduje jego przejście w fazę gazową (odparowanie).
W celu zapewnienia długotrwałej, bezawaryjnej pracy reduktora, zaleca się wykonywanie przeglądów okresowych i wymianę filtra fazy ciekłej co 10 000 km.
System izolacji termicznej.
Cechami wyróżniającymi reduktor są jego małe gabaryty oraz unikalna konstrukcja, na którą składają się dwa aluminiowe odlewy i pokrywa wykonana w systemie ACtherm zabezpieczająca przed wychładzaniem gazu, co gwarantuje doskonałą izolację cieplną. Dzięki unikalnej budowie STAG R02 bardzo szybko się nagrzewa, przez co szybko następuje przełączenie na gaz . Dzięki temu sterownik nie musi wykonywać dodatkowej pracy w postaci korekcji temperatury. Wysoka wydajność termiczna oraz odporność na zanieczyszczenia zawarte w LPG sprawiają, że reduktor jest najlepszą opcją przy wyborze elementów składowych instalacji autogaz.
System stabilizacji ciśnienia.
Reduktor STAG R02 został wyposażony w unikalny system ACPress, który podczas jazdy samochodem w różnych warunkach drogowych zapewnia stałe ciśnienie zasilania listew wtryskowych. Na uwagę zasługuje również fakt, iż stabilność jest gwarantowana i niezależna od ciśnienia wejściowego z butli gazowej.
Uniwersalny system mocowania.
Urządzenie mocowane jest tylko na jedną centralnie umieszczoną śrubę, co pozwala na montaż reduktora praktycznie w każdym położeniu. Uniwersalność urządzenia dopełnia system kolanek przyłączeniowych TriACflex możliwych do konfiguracji w dowolnym układzie.
Zalety reduktora STAG R02:
- Łatwa wymiana filtra.
- Szybkie przełączenie na gaz.
- Ilość gazu w zbiorniku nie wpływa na ciśnienie wyjściowe reduktora.
- Trwałość potwierdzona 2-letnią gwarancją bez limitu km.
- Zróżnicowane kolanka przyłączeniowe (proste, 90°, 120°) umożliwiają dowolną konfigurację.
- Małe gabaryty, łatwy montaż na śrubę centralną.
- Uniwersalny system mocowania - praktycznie w każdym położeniu.
- Ciśnienie wyjściowe całkowicie niezależne od ciśnienia w zbiorniku.
- Pokrywa z tworzywa zapobiega wychładzaniu się reduktora.
- Brak efektu „pompowania się" przy cut-off.
W skład kompletu wchodzą:
- Reduktor AC R02 150 HP.
- Czujnik temperatury.
- Elektrozawór.
- Uchwyt mocujący.
- Akcesoria montażowe.
Dane techniczne
Homologacja | E8 67R-01 6865 |
Rezystancja | czujnik temperatury: 2,2 kΩ |
Obsługa pojazdów o mocy nieprzekraczającej | 150KM |
Temperatura pracy | od -20 do 120°C |
Ciśnienie wyjściowe | 0.9-1.5 bar |
Maksymalne ciśnienie wlotowe | 3 MPa |
Średnica króćców podciśnienia | 4 mm |
Gniazdo zasilania | M10x1 |
Średnica węża LPG | 12 mm |
Średnica węża układu chłodzenia | 16 mm |
Średnica przewodu zasilającego | 6 mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.